Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Adoptă o alimentație sănătoasă pentru scăderea colesterolului

19-05-2020

          Alimentație sănătoasă cu mai puțin colesterol

 

 

După cum știi, scăderea colesterolului este primul pas important spre un stil de viață mai sănătos, aducător de bună dispoziție și longevitate.

 

Tot ce trebuie să faci este să adopți o serie de obiceiuri favorabile sănătății tale și să fii consecvent în menținerea lor. Pentru scăderea colesterolului, una dintre cele mai eficiente metode este o alimentație sănătoasă și echilibrată.

 

Înainte de a contura meniul potrivit, e important să știi că există două tipuri de colesterol transferat de la o celulă la alta cu ajutorul unor molecule numite lipoproteine. Colesterolul „rău” circulă prin intermediul lipoproteinelor cu densitate scăzută, iar lipoproteinele cu densitate mare ajută la transportarea colesterolului „bun”.

 

Colesterolul „rău” cauzează îngustarea arterelor și reprezintă principalul factor de risc în caz de  ateroscleroză și alte boli cardiovasculare.

 

În schimb, colesterolul „bun” este necesar organismului pentru că reglează cantitatea de colesterol „rău”, redirecționându-l spre ficar, unde va fi procesat. În plus, colesterolul „bun” protejează vasele de sânge și împiedică apariția unor boli ca infarctul miocardic sau accidentele vascular cerebrale.

 

Din această cauză, merită să includem în meniul nostru zilnic, alimente care  cresc valorile colesterolului „bun”.

 

Echipa Eden Line ți-a pregătit un ghid alimentar pentru scăderea colesterolului „rău”. Iată ce e bine să ai în farfurie!

 

Controlează valorile colesterolului printr-o alimentație sănătoasă

 

Din fericire, chiar dacă scopul tău este scăderea colesterolului, te poți bucura de o gamă variată de alimente gustoase și benefice pentru organismul tău.

 

Unul dintre ele este fasolea, legumă bogată în proteine vegetale, cunoscută drept înlocuitorul perfect pentru carne. În plus, fasolea este populară și pentru fibrele solubile, eficiente în scăderea colesterolului. Acest aliment este sățios, motiv pentru care merită inclus în diferite tipuri de diete.

 

Nu te limita doar la fasole, ci îmbogățește-ți meniul cu cât mai multe legume proaspete. Urzicile, loboda, salata verde, spanacul, broccoli, prazul, sfecla roșie, usturoiul și ceapa verde sunt aliați de încredere în lupta cu valorile ridicate ale colesterolului.

 

De mii de ani, usturoiul este renumit pentru proprietățile sale antivirale și capacitatea de a întări sistemul imunitar. Se recomandă consumul de usturoi în stare naturală pentru a-și păstra intacte proprietățile curative. O alternativă la fel de bună sunt și capsulele cu ulei de usturoi.

 

Află mai multe despre beneficiile capsulelor cu ulei de usturoi pentru sănătatea ta.

 

Amintește-ți că legumele fac întotdeauna echipă bună cu fructele proaspete. Poți apela la fructele de cireș, bogate în fibre solubile cu rol în reglarea colesterolului. Ideali în lupta cu acest inamic sunt și strugurii. Aceștia scad colesterolul și acidul uric din sânge, combat calculii renali și biliari, dar echilibrează și sistemul nervos.

 

Nu uita de fructele oleaginoase! Nucile, migdalele și alunele reduc cu 5% lipoproteinele cu densitate scăzută, responsabile pentru transportul colesterolului „rău”. În plus, fructele cu coajă lemnoasă conțin și Omega 3 care scade trigliceridele din sânge.

 

Foarte eficientă este și anghinarea, o plantă medicinală care stimulează funcția hepatică și stopează acumularea grăsimilor în zona ficatului.

 

Pentru o alimentație cât mai sănătoasă, evită grăsimile și prăjelile. De asemenea, consumul de sare și zahăr nu îți aduce niciun beneficiu.

 

Scade colesterolul cu suplimente nutritive

 

O alimentație sănătoasă îți este de un ajutor și mai mare dacă o completezi cu suplimentele nutritive potrivite. O sugestie inspirată este suplimentul Chitosan capsule, supranumit și „potențatorul longevității”.

 

Dacă te întrebi care este proveniența Chitosanului, e important să știi că acesta este un tip de celuloză dietetică, extrasă din ciuperca agaricus blaze. Chitosanul și-a câștigat popularitatea datorită proprietăților sale terapeutice cu un puternic impact asupra organismului uman.

 

Iată câteva dintre situațiile în care Chitosanul îți poate veni în ajutor!

·        ameliorarea bolilor cardiovasculare;

·        sprijin în toate tipurile de diabet;

·        combaterea afecțiunilor ca hepatita, ciroza sau boala „ficatului gras”;

·        combaterea ulcerului gastric;

·        reglarea tulburărilor sistemului digestiv.

 

Pentru o sănătate de fier, vezi și articolul nostru despre prevenirea diabetului zaharat cu ajutorul capsulelor de Chitosan.

 

Uită de colesterol printr-un program de viață ordonat

 

Bineînțeles că pe lângă alimentația sănătoasă și administrarea capsulelor de Chitosan, mai sunt și alte aspecte importante de care este bine să ții cont.

 

Cel mai important este să-ți organizezi programul și să reușești să-l respecți. Ai grijă să ai un program de somn regulat. Această regulă se aplică și în cazul meselor. Este esențial să îți stabilești o rutină și să mănânci la aceleași ore.

 

Străduiește-te să nu mănânci nimic înainte de culcare pentru că te vei îngrășa, vei fi lipsit de vitalitate în ziua următoare și nici nu te vei bucura de un somn odihnitor.

 

Un alt obicei pe care e bine să ți-l formezi este practicarea sportului. Nu omite minimul de 30 de minute de mișcare pe zi. Nu este cazul să depui prea mult efort. Plimbările liniștite prin parc îți pot fi de un real ajutor. De asemenea, mersul pe bicicletă ajută în cazul bolilor cardiovasculare.

 

Foarte importantă este și hidratarea. Renunță pe cât posibil la consumul de alcool pentru că acesta stimulează colesterolul sangvin. Bea apă, sucuri naturale din fructe, cafea și în special cafea cu Ganoderma sau ceaiuri. Cafeaua cu ganoderma este benefică mai ales pentru sistemul cardiovascular, favorizând buna circulație a sângelui.

 

O bună sugestie este ceaiul Rooibos, originar din Africa. Acesta este cunoscut și sub numele de „ceai roșu”. Ceaiul Rooibos poate fi un bun înlocuitor al cafelei, dar și un puternic antioxidant natural. În plus, ceaiul roșu menține sănătatea sistemului digestiv, previne Alzheimerul, scade colesterolul și îmbunătățește circulația sangvină.

 

Sperăm că sfaturile noastre despre scăderea colesterolului îți sunt de ajutor în adoptarea unui stil de viață cât mai sănătos. Împărtășește cu cei dragi aceste recomandări și ajută-i să îți mențină sănătatea și buna dispoziție.

 

Pe curând! Multă sănătate!

 

Sperăm că micul nostru ghid îți este de folos și vei știi cum să acționezi în viitor. Până data viitoare, trăiește sănătos și bucuros!

 

 

PRODUSE RECOMANDATE