Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Alimentație sănătoasă pe timpul verii: cum să te menții în formă în zilele caniculare

10-07-2019

Alimentație sănătoasă pe timpul verii: cum să te menții în formă în zilele caniculare

 

 

Lunile de vară sunt perioada ideală pentru a te bucura de prospețimea fructelor și a legumelor. Este totodată și un interval prielnic pentru activități în natură sau plimbări lungi și pentru asigurarea aportului de vitamina D.

Buna funcționare a organismului în aceste 3 luni depinde însă și de regimul alimentar. De aceea, am pregătit o listă cu sfaturi pentru adoptarea unei alimentații sănătoase în această perioadă.

 

 

Recomandări pentru o alimentație sănătoasă vara

 

1. Consumă zilnic fructe

Fructele de sezon, precum cireșele, caisele, piersicile, căpșunele, prunele, pepenele, vișinele și fructele de pădure sunt o opțiune potrivită atât pentru micul dejun, cât și pentru gustările dintre mese. Acestea au un conținut ridicat de antioxidanți, vitamine și minerale, astfel că îți asigură nivelul de energie de care ai nevoie pe tot parcursul zilei.

 

2. Include legume în dieta ta

Tot în această perioadă te poți bucura de o varietate de legume și savura diverse salate proaspete. Printre alimentele recomandate se numără roșiile, dovleceii, castraveții și vinetele.

Atenție însă la tipul de dressing pe care îl prepari și optează pentru o variantă ușoară.

 

3. Bea îndeajuns de multe lichide

Hidratarea este un factor important în zilele caniculare. Prin urmare, este esențial să bei aproximativ 2 litri de apă în fiecare zi. Pentru a te bucura de proprietățile acesteia, îți recomandăm să folosești un filtru de apă cu turmalină pentru apa alcalină care asigură puritatea apei de la robinet.

De asemenea, consumul de ceaiuri reci, cum sunt cele de mentă, lămâie și fructe de pădure, sau de sucuri preparate din fructe ori legume proaspete sunt și ele indicate.

 

4. Evită dulciurile și alimentele bogate în grăsimi sau prăjite

În astfel de zile, alternativele sănătoase sunt fructele de sezon și alimentele pregătite la grătar sau fierte. În acest mod, reduci consumul de zaharuri și grăsimi nesănătoase și îți menții silueta.

 

5. Optează pentru un mic dejun sățios

Alimentele consumate dimineața sunt responsabile pentru asigurarea nivelului de energie necesar întregii zile. Pentru o alimentație sănătoasă pe timp de vară, indicat este să mânânci la micul dejun ouă, brânză slabă, iaurt natural sau nuci, întrucât sunt consistente și bogate în proteine.

 

6. Include fibrele în alimentație

Acestea sunt benefice pentru a-ți menține silueta, datorită numărului mic de calorii, și pentru buna funcționre a sistemului digestiv. Totodată, suplimentul nutritiv Digest Eden Line contribuie la eliminarea senzației de balonare și echilibrează flora intestinală.

 

7. Consumă supe variate

Lunile de vară sunt perfecte pentru a savura supele din pui, supele reci din roșii sau supele din legume. Acestea nu sunt doar gustoase, dar și sățioase, astfel că elimină senzația de foame timp de câteva ore.

 

8. Peștele: sursă de proteine și acizi grași omega 3

Peștele gras este un aliment de bază pentru zilele caniculare, întrucât ajută la menținerea sănătății pielii. Este de asemenea și o alternativă gustoasă și consistentă.
De asemenea venim in ajutorul tău cu suplimente nutritive de acizi grași precum Omega 3, Omega 6 și Omega 9 în suplimentele nutritive Omega Essential.

 

Alte sfaturi pentru a completa alimentația sănătoasă în lunile de vară

 

  • Evită consumul de alcool, deoarece favorizează deshidratarea.
  • Redu consumul de băuturi bogate în zaharuri, întrucât au efect diuretic, dar și pe cel al cafelei.
  • Practică sport măcar 30 de minute în fiecare zi. Indiferent că îți place să înoți, să alergi, să mergi pe bicicletă sau să te plimbi, exercițiile fizice contribuie la buna funcționare a organismului și la un stil de viață sănătos.

La final, îți reamintim că adoptarea unei alimentații sănătoase pe timpul verii are efecte benefice pe termen lung asupra organismului și previne apariția diverselor boli. În egală măsură, evitarea exceselor alimentare te ajută să te bucuri din plin de zilele călduroase.

Multă sănătate și o vară minunată îți dorim!