Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Chitosan Capsule

19-12-2019

Ce măsuri luăm pentru prevenirea diabetului zaharat?

 

 

 

 

Diabetul zaharat este o boală care câștigă teren afectând tot mai multe persoane. Vestea bună este că până să fii diagnosticat cu această boală există metode prin care o poți preveni.

 

În urma unei analize de sânge poți verifica nivelul de zahăr din sânge, iar dacă acesta variază între 100 și 125 mg/dl înseamnă că te afli în stadiul de prediabet, când boala poate fi prevenită. În stadiul de prediabet încă nu ai fost diagnosticat cu diabet zaharat, putând dura și zece ani până la instalarea bolii în organism.

 

Tot ce trebuie să faci este să te orientezi spre un stil de viață mai sănătos și mai puțin sedentar.

 

Echipa Eden Line ți-a pregătit câteva ponturi prin care poți regla nivelul de zahăr din sânge. Dacă respecți aceste condiții poți evita diabetul zaharat, o boală cu un puternic impact asupra organismului.

 

 

6 Metode eficiente de prevenire a diabetului zaharat

 

Să descoperim împreună cele 6 metode eficiente prin care poți ține diabetul zaharat la distanță!

 

 

I. O alimentație sănătoasă face minuni

 

Odată ce ai descoperit că te afli în stadiul de prediabet, nu te panica. Doar revoluționează-ți bucătăria. Transformă oțetul de mere în vedeta bucătăriei tale. Ia două lingurițe de oțet de mere înainte de masă. Bogat în oligoelemente și acizi care reglează pH-ul natural al corpului, oțetul de mere are și capacitatea de a diminua nivelul de zahăr din sânge.

 

Redu din cantitatea de carne roșie pe care o consumi în mod normal, dar mai ales taie de pe listă produsele din carne procesată, așa cum sunt mezelurile.

 

Umple-ți bucătăria de fructe și legume, antioxidanți naturali care neutralizează cu succes acțiunea nocivă a radicalilor liberi. Sunt recomandate fructele care nu au o cantitate mare de zaharuri. Bune exemple sunt merele, caisele și fructele de pădure, dintre care se distinge aronia. În materie de legume, alege fără rezerve spanacul, broccoli, morcovii sau fasolea verde.

 

Și oleaginoasele, cum sunt migdalele, alunele, nucile sau fisticul acționează eficient în caz de prediabet. Poți include în meniul tău și cerealele integrale, dar renunță la laptele gras, bogat în calorii.

 

 

II. Controlul greutății e elementul-cheie

 

După o alimentație ca la carte, pasul imediat următor e controlul propriei greutăți. Medicii susțin că obezitatea sau simpla creștere în greutate cresc șansele de a dezvolta diabet zaharat. Consumul de alimente bogate în grăsimi favorizează rezistența la insulină și crește riscul de diabet.

 

Nu îți rămâne decât să te întorci la punctul I și să-ți revoluționezi bucătăria. Alternează alimentația echilibrată și cu un minim efort fizic pe care să îl faci zi de zi.

 

 

III. Hidratarea într-o manieră sănătoasă

 

După cum știi deja, apa este viață. Renunță la băuturile carbogazoase și înlocuiește-le cu cea mai sigură sursă de hidratare: consumul de apă.

 

Consumul de apă reglează nivelul de zahăr din sânge, dar și pe cel al insulinei. Astfel riscul de instalare al diabetului în organism se reduce.

 

Nu doar apa îți este un aliat de încredere, ci și ceaiurile. Consumă ceai de păducel, ideal pentru buna funcționare a aparatului cardiovascular, dar și pentru îmbunătățirea generală a organismului.

 

 

IV. Uită de sedentarism

 

Pentru a împiedica prediabetul să evolueze în diabet zaharat, nu trebuie să neglijezi mișcarea fizică. Lipsa mișcării fizice favorizează kilogramele în plus și este un factor de risc în cazul diabetului și a bolilor vasculare.

 

Nici acum nu e cazul să te panichezi. Norma de 30 de minute de mers pe jos zilnic este mai mult decât bine venită. Dacă știi să mergi pe bicicletă, redescoperă această activitate atât de plăcută.

 

 

V. O cafea și un moment de relaxare

 

Dacă îți savurezi în fiecare dimineață cafeaua, vestea bună este că acest ritual îți aduce numai beneficii. Consumul de cafea reduce posibilitatea apariției diabetului zaharat cu aproximativ 29%. Cafeaua decofeinizată nu are însă niciun efect.

 

O variantă bună este și cafeaua cu Ganoderma.

 

Dacă nu te numeri în rândul celor care adoră cafeaua, atunci optează pentru ceaiuri care conțin cofeină. O alegere bună este ceaiul verde sau cel negru. Cofeina conține potasiu și magneziu și este un antioxidant natural foarte benefic pentru organism.

 

Referitor la momentele de relaxare și odihnă, nu uita că programul de somn e foarte important. Încadrează-te în norma de 8 ore de somn pe noapte. Lipsa de somn îngreunează pierderea în greutate.

 

 

Și a VI - a metodă alternativă: suplimentul nutritiv Chitosan capsule

 

Toate aceste metode care ajuta la prevenirea diabetului zaharat merg perfect în compania suplimentului nutritiv Chitosan capsule, cunoscut și sub denumirea de „potențator al longevității”.

 

Chitosanul este un tip de celuloză dietetică, extras din ciuperca agaricus balze. Chitosan capsule este tratamentul naturist pentru diabet care dă roade. În plus, acest supliment nutritiv  este eficient și ca tratament pentru ficatul gras.

 

Chitosan capsule este un ajutor de încredere în următoarele cazuri:

      diabetul, inclusiv cel insulino-dependent;

      combaterea obezității și a complicațiilor provocate de aceasta;

      ameliorarea afecțiunilor sistemului cardiovascular, așa cum este infarctul miocardic;

      ameliorarea ulcerului gastric și a constipației cronice;

      ameliorarea afecțiunilor ficatului ca hepatita, ciroza sau steatoza (ficat gras).

 

 

Sperăm că trecerea în revistă a acestor metode îți este de folos. Până data viitoare, îți dorim multă sănătate și un stil de viață echilibrat!