Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Consumul de spirulină și alte remedii naturiste antiaging

17-11-2020

Consumul de spirulină și alte secrete naturiste antiaging

 

 

 

 

 

Cu toții ne dorim o viață îndelungată, sănătoasă și lipsită de stres. Vestea bună este că această dorință poate fi îndeplinită, iar mijloacele sunt la îndemâna oricui. Tot ce trebuie să faci este să acționezi cu perseverență și să-ți schimbi puțin perspectiva.

 

Echipa noastră te susține în acest demers și tocmai de aceea, vrem să-ți dezvăluim beneficiile consumului de spirulină pentru organism, cât și alte secrete antiaging testate și demonstrate științific.

 

Nu o să-ți vină să crezi cât este de simplu să te menții sănătos și plin de vitalitate!

 

Iată obiceiurile pe care trebuie să le adopți, dar și o serie de remedii naturiste antiaging de care e bine să ții cont!

 

#1 Un regim alimentar sănătos sau „dieta Okinawa”

În volumul Ikigai. Secrete japoneze pentru o viață lungă și fericită, Francesc Miralles ne atrage atenția asupra „dietei Okinawa”.

 

De fapt, dieta se referă la o serie de obiceiuri alimentare prin care japonezii din Okinawa au dobândit o speranță de viață minimă cuprinsă între 85 și 87, 3 ani.

 

Regimul alimentar din această insulă sudică este un subiect de interes și pentru cardiologul Makoto Suzuki, care a publicat peste 700 de articole despre alimentația sănătoasă și variată din Okinawa.

 

Acest stil alimentar încurajează servirea a cel puțin 5 feluri de mâncare cu zarzavaturi sau fructe pe zi. Un exemplu de masă variată include ardei roșii, conopidă, morcovi, vinete, spanac. De altfel, consumul de cartofi și derivate din soia sunt comune în Okinawa.

 

Consumul de cereale este esențial în acest regim alimentar, cât și reducerea drastică a consumului de zahăr sau sare.

 

Iată 5 alimente considerate susținători ai vitalității în Okinawa, fiind și antioxidanți naturali puternici:

·        varza;

·        cartoful dulce;

·        ceapa albă;

·        morcovul;

·        tofu;

 

# 2 Beneficiile consumului de ceai verde pentru organism

Beneficiile consumului de ceai verde au fost testate îndelung. Concluzia medicilor este că atât ceaiul verde, cât și cel alb, au o cantitate mare de polifenoli, cu un puternic efect antiîmbătrânire.

 

De aceea, consumul zilnic de ceai verde sau alb reduce cantitatea de radicali liberi din organism și ne menține tineri mai mult timp.

 

Vezi de ce merită să te hidratezi zilnic cu ceai verde!

·        fortifică sistemul osos datorită conținutului ridicat de fluor;

·        scade nivelul zahărului din sânge și ține sub control colesterolul;

·        previne gripa și răceala datorită conținutului bogat de vitamina C;

·        are efect antiinflamator, distrugând infecțiile bacteriene;

·        favorizează eliminarea toxinelor și are efect diuretic.

 

# 3 Consumul de spirulină: gardianul longevității tale

Dacă povestea spirulinei nu îți este deja cunoscută, atunci merită să știi că a fost descoperită de James Cook care a văzut cum aborigenii africani se hrăneau cu o pâinică verde. Culoarea aprent ciudată era dată de făina obținută din spirulină, alga de culoare verde-albastră.

 

Spirulina bio se mai găsește în doar 3 lacuri naturale din lume, lacul Chinhai din China fiind locul de unde este extrasă spirulina din suplimentul nostru nutritiv. În rest, spirulina este crescută în medii atent controlate, bogate în soare și puțin afectate de poluare.

 

Fie că alegi spirulina pulbere sau tablete, aceasta este bogată în aminoacizi, magneziu, Omega 3 și 6, seleniu, dar și vitaminele B1, B2, B6, B12, C și E.

 

Consumul de spirulină întinerește organismul și crește semnificativ pofta de viață.

 

Iată proprietățile terapeutice ale spirulinei pe care e bine să le cunoști!

·        reglează tensiunea arterială și menține colesterolul la valori normale;

·        echilibrează sistemul nervos și reduce în intensitate oboseala și stresul;

·        elimină toxinele și menține sănătatea tractului digestiv;

·        întărește sistemul imunitar și previne afecțiunile sistemului respirator;

·        crește senzația de sațietate și previne obezitatea.

 

Află mai multe despre beneficiile și proprietățiile spirulinei asupra sănătății organismului!

 

# 4 Înviorarea de dimineață îți aduce ani de viață

Tot în Okinawa există Ogimi, cunoscut ca „satul centenarilor”. În această comunitate agricolă, mersul pe jos și îngrijitul grădinii sunt literă de lege. Implicit, consumul de legume și fructe proaspete este mai crescut decât în alte zone ale Japoniei.

 

E important să știi că doar 30 de minute de stat în aceeași poziție, îți încetinește metabolismul cu 90%. Enzimele care antrenează grăsimile din artere spre mușchi scad, iar nivelul colesterolului „bun” din sânge scade și el. De aceea, e esențial să te ridici și să te pui în mișcare chiar și pentru câteva minute.

 

Dacă nu ai întotdeauna dispoziția pentru înviorarea de dimineață, atunci alege să mergi pe jos la muncă, dacă distanța îți permite. Fă plimbări lungi în natură și regăsește-ți liniștea.

 

Mersul pe jos sau grădinăritul nu te ajută doar să te menții activ fizic, dar îți schimbă și starea de spirit în bine.

 

#5 Exersează acceptarea și scapă de stres și anxietate

E ușor să fii asaltat de stres când te gândești prea mult la sarcinile de lucru sau la „ciocnirile” cu anumiți cunoscuți. Secretul e raportarea la prezent și acceptarea faptului că nu poți controla tot ce te înconjoară. Nu trebuie să te consider responsabil sau vinovat pentru reacțiile celor din jurul tău.

 

Pentru o viață lipsită de tensiuni și stres, tot Francesc Miralles ne propune câteva reguli generale despre cum să ne înfrângem fragilitatea.

 

Iată-le!

1.     Scapă de ronțăitul între mese.

2.     Redu consumul de dulciuri la o singură ocazie pe săptămână.

3.     Ia distanță față de persoanele toxice.

4.     Nu îți dedica timpul lucrurilor care nu îți fac plăcere.

5.     Ține la idealurile tale și profită de oportunități.

 

În completare, îți propunem și un consum regulat de Omega Essential, ajutorul tău de nădejde în echilibrarea psihicului și prevenirea stărilor anxioase.

 

Sperăm că sfaturile noastre îți sunt de folos și ești deja pregătit să consumi spirulina naturală de la Eden Line, cu efect testat antiîmbătrânire.

 

Până data viitoare, să fii energic și plin de voie bună!