Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Cum combatem stresul pentru a avea o viață echilibrată?

15-10-2019

Cum combatem stresul pentru a avea o viață echilibrată?

 

 

Stresul este una dintre cele mai frecvente probleme ale lumii moderne. Ritmul de viață alert, grijile cu care ne confruntăm în viața de zi cu zi, dificultățile pe care le întâmpinăm, toate acestea își pun amprenta asupra ta și a sănătății organismului.

Modalitățile de combatere a stresului te ajută să previi eventualele probleme de sănătate cauzate de acesta precum bolile cardiace, diabetul, hipertensiunea sau nivelul ridicat al colesterolului. De asemenea, stresul pe termen lung contribuie și la slăbirea sistemului imunitar, apariția stărilor de anxietate sau nervozitate, deficiențe de concentrare, insomnie, crampe musculare, dureri de spate și arsuri ale stomacului.

Prin urmare, este mai ușor să previi decât să vindeci, după cum spune o vorbă din popor. De aceea, am alcătuit o listă cu cele mai eficiente metode pentru combaterea stresului.

 

Modalități de combatere a stresului pentru o viață sănătoasă

 

1. Exercițiile fizice constante

 

Activitățile fizice sunt benefice nu doar pentru obținerea unui siluete armonioase, dar și pentru eliminarea stresului. Indiferent că preferi să alergi, să faci ciclism sau pur și simplu să te plimbi, important este să incluzi sportul în rutina ta. Beneficiile acestuia sunt multiple, însă mai multe informații te invităm să descoperi în articolul De ce să alergi sau să mergi mai mult pe jos.

Iar pentru a te simți cât mai confortabili în timp ce practici sport, îți recomandăm șosetele negre cu turmalină. Acestea te protejează împotriva mirosurilor neplăcute și îmbunătățesc circulația sângelui.

 

2. Meditația

 

Este cunoscut faptul că tehnicile yoga sunt utile pentru atingerea unei stări de bine. În cazul în care te numeri printre persoanele care adoră meditația, atunci este timpul să acorzi mai multă atenție unei astfel de activități.

Iar dacă preferi să meditezi în spațiul personal, îți recomandăm să afli cum poți practica yoga acasă.

 

3. Dieta echilibrată

 

Un regim alimentar bogat în fructe și legume contribuie la buna funcționare a organismului și la prevenirea diverselor boli. Indiferent de preferințele culinare, esențial este să eviți excesele, întrucât supraalimentarea cauzează la rândul ei probleme de sănătate.

 

4. Întărirea sistemului imunitar

 

Un sistem imunitar care funcționează în parametrii normali te protejează împotriva bolilor și diverșilor viruși. Pentru a te asigura că ai un sistem imunitar puternic, îți recomandăm să încerci suplimentele nutritive naturale precum zinc tablete și omega essential format din omega 3, 6 si 9.

 

5. Masajul de relaxare  

 

Acesta este benefic pentru detensionarea mușchilor, eliberarea stresului acumulat în organism, întrucât contribuie la o mai bună oxigenare a creierului.

 

6. Aromoterapia

 

Uleiurile esențiale cum este cel de levănțică, împreună cu masajul de relaxare sunt un bun remediu împotriva stresului și te ajută să obții o stare de bine.

 

7. Evită alcoolul și tutunul

 

Deși persoanele care fumează sau consumă alcool în mod regulat susțin că aceste obiceiuri îi ajută să se relaxeze, efectul lor este doar temporar. Pe termen lung însă, ele nu fac altceva decât să amplifice nivelul de stres pe care îl resimți.

 

8. Gestionarea timpului

 

Este important să-ți faci un obicei din a-ți planifica activitățile astfel încât să nu îți supraaglomerezi săptămâna sau ziua. Ideal este să ai o agendă fizică sau online în care să-ți notezi ceea ce este prioritar de rezolvat, împărțit pe intervale orare.

În acest mod, poți evița situațiile în care uiți să rezolvi anumite sarcini de lucru sau descoperi în ultimul moment că trebuie să predai un proiect la serviciu.

 

9. Fă ceea ce îți place

 

Nu uita niciodată de hobby-urile tale. Oricât de multe lucruri ai de rezolvat, acestea te ajută să te destinzi, să uiți de grijile zilnice și să ai o stare de spirit bună. Fie că îți place să citești, să asculți muzică, să vizionezi seriale sau să gătești, asigură-te că faci ceea ce te relaxează cât mai des posibil. 

 

La final, îți reamintim că fiecare dintre metodele de combatere a stresului prezentate te ajută să ai o viață echilibrată și să îți menții sănătatea.

 

Mult spor în toate activitățile pe care le desfășori!