Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Cum ne întărim sistemul imunitar în sezonul rece

12-11-2018

Cum ne întărim sistemul imunitar în sezonul rece

 

În timpul sezonului rece, un sistem imunitar puternic este esențial pentru a ține la distanță afecțiunile specifice acestei perioade. Fiecare membru al familiei trebuie protejat de „atacul” mult mai agresiv al virusurilor și bacteriilor din lunile de iarnă.

 

Instalarea gripelelor, a răcelilor și a durerilor provocate de frig poate fi evitată dacă ai grijă de starea ta generală de sănătate și îți ajuți organismul să își întărească sistemul imunitar.

 

Variantele prin care poți realiza acest lucru pot fi privite din mai multe puncte de vedere: alimentația, activitatea fizică desfășurată zilnic, timpul alocat pentru odihnă, nivelul de stres și consumul de suplimente nutritive. Toate acestea și nu numai pot influența în mod categoric și definitoriu puterea sistemului tău imunitar de a face față pericolelor de îmbolnăvire, tipice pentru lunile de iarnă.

 

În acest sens, află în continuare cum să îți întărești sistemul imunitar în sezonul de iarnă.

 

 

Alimentație echilibrată – legume și fructe bogate în vitamine și minerale

 

Între nivelul de proteine, grăsimi și zaharuri alocate organismului nostru din alimentație trebuie să existe un echilibru, mai ales în sezonul rece. Legumele bogate în proteine, precum: linte, mazăre, fasole, orez brun, cartofi dulci, țelină, păstârnac, sfeclă roșie, usturoi, napi, morcovi și altele sunt numai bune de consumat și în timpul iernii.

 

Pentru mic dejun, cerealele integrale, musli sau fulgii de ovăz preparați cu lapte sau iaurt constituie o sursă consistentă de vitamine pentru un început de zi sănătos. În ceea ce privește consumul de fructe știm că avem nevoie de un aport de vitamina C mai ridicat în perioada iernii. Așadar, citricele sunt vedetele sezonului, iar în plus sunt recomandate și rodiile sau merele.

 

 

Suplimente nutritive care susțin activitatea sistemul imunitar

 

Un mod de alimentație corespunzător lunilor friguroase poate fi completat de consumul de suplimente nutritive. Acestea contribuie la asimilarea mai rapidă a vitaminelor care se regăsesc în mâncare și în plus oferă organismului nutrienții de care are nevoie.

 

Unul dintre cele mai importante oligoelemente de care avem nevoie este reprezentat de suplimentul nutritiv zinc tablete. Acesta este răspândit în multe locuri din corp, în dinți, oase, unghii, păr, ficat, mușchi, piele. Unele dintre principalele funcții ale acestui supliment nutritiv si anume zincul este de a regla nivelul de vitamina A, de a întări sistemul imunitar și de a reduce necesarul de antibiotice.

 

Un imuno-modulator ideal pentru organismul nostru este regăsit sub forma capsulelor de Cordyceps Sinensis. Acestea acționează atât pentru activarea imunității atunci când este cazul, cât și pentru diminuarea ei, în cazul în manifestația ei este excesivă. În compoziția ciupercii tibetane Cordyceps Sinensis se regăsesc nu mai puțin de 72 de microelemente, printre care și peste 80 de fermenți, seleniu, vitaminele E și C.

 

Alimentația împreună cu alocarea nutrienților din suplimente nutritive ajută la creșterea sistemului imunitar. Totodată, ține cont de faptul că mișcarea sau prezența activităților sportive (inclusiv, mers pe jos, alergat) în viața ta, contribuie la producerea de anticorpi din organism.

 

Chiar dacă în sezonul rece suntem tentați să nu ieșim foarte mult din casă sau să ne îmbrăcăm mult prea gros, află că frigul activează celule care contribuie la creșterea sistemului imunitar. Așadar, îmbrățișează și această iarnă și rămâi la fel de activ și de energic și în lunile mai puțin călduroase din an.

 

 

 

Designed by Kjpargeter