Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

De ce este bine să bei cafea: Cele mai importante 9 beneficii ale consumului de cafea

04-10-2019

De ce este bine să bei cafea: Cele mai importante 9 beneficii ale consumului de cafea

 

 

Sursă de energie, pretext pentru a socializa cu prietenii sau familia ori pur și simplu gustul delicios. Oricare ar fi motivul pentru care obișnuiești să bei cafea, este important să știi că aceasta are un rol esențial pentru menținerea sănătății organismului. Pe lângă adoptarea unui regim alimentar sănătos și modalitățile de combatere a stresului, te invităm să afli care sunt beneficiile consumului de cafea.

 

 

Doza de sănătate zilnică: Beneficiile consumului de cafea

Cafeaua este bogată în diverse substanțe cu efect pozitiv asupra organismului precum: cofeina, tanina, acidul citric și multe altele. Consumată în cantități moderate, până la maximum 3 cești pe zi, fără zahăr, lapte sau alți îndulcitori, cafeaua te ajută să îți menții sănătatea.

Descoperă în continuare de ce este important să incluzi cafeaua în regimul tău alimentar.

 

1. Cafeaua crește nivelul de energie

Datorită cofeinei din compoziție, o ceașcă de cafea este o adevărată sursă de energie. Odată ce își face efectul, creierul este stimulat, iar astfel se diminuează starea de oboseală. De asemenea, starea psihică și capacitatea de atenție și memorare pe termen scurt se îmbunătățesc și ele.

 

2. Scade riscul apariției unor boli

În urma mai multor studii efectuate, s-a dovedit faptul că printre beneficiile consumului de cafea se numără și reducerea riscului de a dezvolta diabet de tip 2.

Totodată, cafeaua stimulează și susține activitatea ficatului, astfel că sunt șanse mai mici să dezvolți hepatită sau boala ficatului gras, spre exemplu.

 

3. Îmbunătățește performanțele organismului

Cafeaua cu Ganoderma are în compoziție ciuperca Ganoderma lucidum, care ajută la reducerea oboselii mentale și fizice. Mai mult, consumată în mod frecvent, cafeaua cu Ganoderma are ca beneficii și susținerea activității sistemului imunitar.

 

4. Cafeaua previne apariția bolilor neurodegenerative   

Cercetările efectuate de-a lungul timpului au demonstrat faptul că persoanele care beau în mod frecvent cafea au șanse reduse de a dezvolta bolile Alzheimer sau Parkinson. Datorită cofeinei din compoziție, substanța din organism responsabilă de declanșarea bolii Alzheimer este mai ușor inhibată.

 

5. Asigură aportul de substanțe nutritive

Boabele de cafea au un conținut ridicat de vitamine (B1, B) și de alte substanțe nutritive (mangan, potasiu, magneziu, niacina). Astfel, consumul frecvent de cafea ajută la buna funcționare a organismului, întrucât asigură o parte din substanțele esențiale organismului.

 

6. Îmbunătățește starea de spirit

Este dovedit faptul că persoanele care nu beau cafea sunt mai predispuse stărilor de depresie. De cealaltă parte, oamenii care obișnuiesc să bea cafea cu regulitate se simt mai fericiți și au o atitudine pozitivă asupra a tot ceea ce se întâmplă în jurul lor.

 

7. Scade riscul bolilor cardiace

În cazul persoanelor care nu suferă de hipertensiune sau de alte probleme ale inimii, consumul de cafea ajută la reducerea șanselor de infarct miocardic. Despre acest subiect puteți afla mai multe detalii în articolul despre Remedii pentru tensiunea arteriala printre care se afla și produsul nostru cafea cu ganoderma, prin aceste remedii putând astfel să reduceți posibilitatea apariției unui infarct miocardic.

 

8. Cafeaua poate preveni apariția cancerului de piele

Conform studiilor desfășurate, s-a demonstrat faptul că există șanse ca persoanele care beau cafea să nu fie predispuse dezvoltării cancerului cutanat. Bineînțeles, aceste rezultate sunt influențate și de starea de sănătate actuală a fiecărei persoane, precum și de istoricul medical.

 

9. Susține activitatea fizică

Cofeina stimulează activitatea sistemului nervos. La rândul lui, acesta este responsabil de trimiterea unor semnale în organism care contribuie la arderea grăsimii corporale. Prin urmare, este recomandat să bei o ceașcă de cafea cel puțin cu 30 de minute înainte de a desfășura activități sportive.

Pentru mai multe informații despre beneficiile activităților fizice, îți recomandăm să citești și articolul De ce să alergi sau să mergi mai mult pe jos.

La final, ține minte că te poți bucura de beneficiile consumului de cafea numai dacă obișnuiești să bei în cantități moderate și fără să o îndulcești. Acum este timpul să îți pregătești aroma favorită și să o savurezi în timp ce te relaxezi.

Pe data viitoare!