Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Importanța calciului pentru organism la adulți și copii: Rol și beneficii

26-08-2019

Importanța calciului pentru organism la adulți și copii: Rol și beneficii

 

Calciul este unul dintre elementele esențiale pentru buna funcționare a organismului. Acesta contribuie la dezvoltarea și întărirea sistemului osos, precum și la buna funcționare a celulelor musculare și nervoase.

Carențele de calciu pot apărea atât la adulți, cât și la copii și poate duce la apariția unor boli și la întârzierea ritmului normal de creștere al micuților.

De aceea, te invităm să descoperi care este importanța calciului pentru organism și modalitățile prin care poți să îți asiguri cantitatea necesară, dar și pe cea a familiei tale.

 

 

Importanța calciului pentru organism: De ce este vitală această substanță

 

Calciul are un rol fundamental pentru menținerea sănătății copiilor și adulților, întrucât asigură funcțiile întregului organism. Consumul frecvent de alimente bogate în calciu este benefic pentru:

·         întărirea sistemului imunitar, fapt ce previne dezvoltarea unor boli și ajută la vindecarea mai rapidă în cazul unor infecții;

·         formarea structurii scheletice la copii și dezvoltarea acestuia;

·         starea de sănătate a oaselor și aspectul dinților:

·         dezvoltarea creierului și stimularea activității cerebrale;

·         prevenirea rahitismului, osteoporozei, hipertensiunii arteriale și durerilor lombare – în situația în care suferi de disconfort în regiunea lombară, îți recomandăm să încerci centura lombară;

·         prevenirea migrenelor și a crampelor musculare;

·         sănătatea unghiilor, pielii și a părului;

·         coagularea sângelui;

·         funcționarea normală a sistemului muscular.

 

 

Cum pot suplini lipsa de calciu din organism?

 

Chiar dacă atât tu, cât și familia consumați în mod regulat  alimente bogate în calciu, mare parte din acesta este eliminat prin transpirație și urină.

În consecință, este indicat să apelezi la metode alternative, cum sunt suplimentele nutritive, pentru a compensa pierderile de calciu.

Pentru adulți, Locomotor Biocalcium contribuie la sănătatea oaselor și a articulațiilor, ajută la asimilarea vitaminelor și mineralelor în organism și previne crampele musculare. În cazul doamnelor și domnișoarelor, acest supliment nutritiv poate fi completat și de Biocalciu pentru femei, astfel încât lipsa de calciu să nu mai fie o problemă de luat în calcul.     

Formula pe bază unică are multiple efecte benefice asupra organismului printre care: îmbunătățirea absorbției calciului în organism, susținerea elasticității și fermității pielii, reglarea ciclului menstrual și a nivelului de grăsimi din sânge.

 

 

Cum pot asigura necesarul de calciu pentru copii?

 

Importanța calciului pentru organismul celor mici este crucială, mai ales că aproximativ 60% din cantitatea pe care aceștia o consumă este eliminată tot prin urină și transpirație. Astfel că trebuie să acorzi atenție sporită micuților la acest capitol.

În afară de introducerea frecventă în alimentație a produselor bogate în calciu, poți să îi administrezi și suplimentul nutritiv Biocalciu pentru copii. Acest produs este special creat pentru pitici și are un gust plăcut datorită pulberii de portocală din compoziție.

Formula sa pe bază de ingrediente naturale ajută la întărirea sistemului osos și la dezvoltarea armonioasă a copiilor.

De asemenea, la fel de important este să nu administrezi copilului calciu în exces, deoarece   scade pofta de mâncare, duce la stări de greață și vărsături, constipație, dureri de cap și musculare, iar în timp ar putea favoriza apariția bolilor cardiovasculare.  

 

 

Ce factori influențează absorbția calciului în organism?

 

Anumite obiceiuri alimentare sau tabieturi au un impact negativ asupra absorbției calciului în organism. Spre exemplu, consumul excesiv de cafea, alcool și de ceaiuri diuretice este contraindicat.

Totodată, sarea în exces și consumarea frecventă a produselor de carmangerie împiedică și ele fixarea calciului în organismul adulților și al copiilor. În consecință, îți recomandăm să consumi unele alimente cu moderație și să eviți cantitățile însemnate de cofeină sau de băuturi alcoolice.

Sperăm că toate aceste detalii despre importanța calciului în organism te vor ajuta să adopți un regim alimentar sănătos și să faci mici modificări în regimul celor dragi, dacă este cazul.

Pe data viitoare!