Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Remedii naturale pentru întărirea oaselor şi articulaţiilor

03-10-2018

Remedii naturale pentru întărirea oaselor şi articulaţiilor

 

 

Ne confruntăm atât de des cu probleme de sănătate sau cu deteriorarea organismului încât ajungem să credem că e normal să se întâmple acest lucru. După o anumită vârstă, cu toţii începem să simţim degradarea progresivă a trupului. Celulele nu se mai regenerează cu aceeaşi rapiditate odată cu trecerea primei tinereţi. Cele mai des întâlnite probleme sunt durerile de oase şi articulaţii, pentru că pe acestea le folosim zilnic, în situaţii dintre cele mai diverse.

 

Oasele: sistemul de susţinere al corpului

 

Nu numai că oasele sunt esenţiale pentru sistemul locomotor, împreună cu muşchii pe care îi folosim, dar acestea au şi rolul de a proteja organele interne şi de a produce hematii, atât de importante pentru sistemul imunitar. Pentru că susţin greutatea întregului corp în poziţie verticală, mai devreme sau mai târziu, oasele uzate îşi face simţită prezenţa. Deşi ţesutul osos se reface anual, după vârsta de 30 de ani degradarea surclasează regenerarea, expunând oasele la osteoporoză şi alte boli specifice.

 

Cu toate acestea, există metode sau remedii prin care poţi preveni deteriorarea accentuată a oaselor şi articulaţiilor.

 

Cum să introduci mişcarea în stilul tău de viaţă

 

În primul rând, un stil de viaţă cât mai echilibrat este esenţial în menţirea unei sănătăţi optime. Dacă în dieta ta zilnică sau săptămânală se află zahărul, sucurile acidulate, mâncarea de tip fast-food, ar trebui eliminate sau măcar diminuat consumul acestora. De asemenea, dacă ai un stil de viaţă sedentar, rezistenţa oaselor va fi mai scăzută.

 

Poţi să schimbi acest lucru prin a începe să mergi mai mult pe jos. De exemplu, ai putea să laşi acasă mai des maşina personală în timpul săptămânii şi să foloseşti mijloacele de transport în comun. Poţi stabili o zi în care să alergi în parc, mai puţin la început şi pe parcurs să creşti numărul de minute sau km, fără a exagera sau a te forţa, pentru că efortul îndelungat suprasolicită articulaţiile.

 

Câteva exerciţii care îmbunătăţesc flexibilitatea articulaţiilor sunt genuflexiunile, fandările, flotările, abdomenele sau oricare alte exerciţii destinate părţii superioare sau mediane a corpului. Ele pot fi făcute dimineaţa, înainte de a pleca la serviciu. Şi acestea sunt doar o mică parte dintre posibilităţi.

 

Efortul fizic trebuie dublat de o alimentaţie sănătoasă

 

Mişcarea şi efortul fizic trebuie susţinute şi printr-o alimentaţie care să conţină cât mai multe vitamine, minerale, proteine, dar mai ales calciu, atât de important pentru oase şi articulaţii. Aportul zilnic de calciu recomandat diferă în funcţie de vârsta fiecărei persoane. Printre alimentele bogate în calciu, menționăm: iaurtul, ouăle, tofu, soia, fasolea albă sau varza.

 

Însă, pentru retenţia de calciu, organismul are nevoie şi de vitamina D, care se regăseşte şi în somon, hering, macrou, sardine, ciuperci. Vitamina C uşurează producerea colagenului, necesar pentru rezistenţa oaselor. Spanacul, căpşunile, portocalele, lămâile, roşiile, hreanul sunt tot, de asemenea, alimente din care corpul îşi extrage vitamina C.

 

Potasiul încetineşte scăderea densităţii osoase. Dacă pepenele galben, caisele, bananele, prunele, stafidele, avocado, salata verde, morcovii, roşiile sau fasolea se regăsesc în dieta ta, nu e nevoie să-ţi faci griji. În salată, spanac, sparanghel, broccoli, varză de Bruxelles sau pătrunjel se regăseşte vitamina K, producerea osteocalcinei depinzând de această vitamină. De asemenea, din dieta ta nu ar trebui să lipsească nici seminţele sau nucile, migdalele și nici lichidele (apa, ceaiul) sau cerealele.

 

Metodele paliative şi suplimentele alimentare naturiste cu Biocalciu

 

Alimentaţia şi un stil de viaţă activ şi echilibrat pot fi dublate şi de suplimentele „Locomotor Biocalcium” şi „Biocalciu pentru femei”, ambele existente în gama de produse Eden Line. Locomotor Biocalcium conţine L-aspartat de calciu, turmeric şi aloe vera. Toate aceste ingrediente ajută la o mai bună absorbţie de calciu, de peste 90%. Biocalciu pentru femei este gândit în mod special pentru femei, despre care se ştie că, din cauza modificărilor hormonale survenite mai ales la menopauză, ajung să piardă mai mult calciu decât reţin.

 

Dacă ai ajuns în punctul în care durerile de oase şi articulaţii te incomodează, centurile cu turmalină de la Eden Line reprezintă una dintre soluţii. Firul ţesăturii acestor centuri se împleteşte cu microcristalele de turmalină. Aceste microcristale, la contactul cu pielea, se încălzesc şi încep să emită radiaţii infraroşii cu lungime de undă lungă. Prin încălzire, se eliberează ioni negativi, cât şi un câmp magnetic de joasă intensitate ce pătrund în piele, ducând la diminuarea durerii şi a inflamaţiilor.

 

În gama produselor de uz general se regăsesc centuri lombare cu turmalină, genunchiere, centuri cervicale, manşete, centuri elastice pentru glezne, pentru picioare (gambe + genunchi), pentru încheieturile mâinilor, chiar şi pentru coate. Acestea sunt disponibile şi sub formă de seturi în diferite combinaţii.

 

Fie că alegi metode paliative sau suplimente naturiste ca cele propuse de Eden Line sau că recurgi la medicina tradiţională sau tratamente balneoclimaterice prescrise de doctor, nu înseamnă că te poţi lipsi de o alimentaţie cât mai sănătoasă, mişcare şi de un stil de viaţă cât mai echilibrat.

 

 

 

 

 

Designed by brgfx / Freepik