Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Ulei de in: beneficiile consumului și recomandări de utilizare

24-10-2018

Ulei de in: beneficiile consumului și recomandări de utilizare

 

 

În general, semințele sunt considerate un aliment sau un ingredient sănătos atât pentru consum cât și pentru realizarea produselor folosite pentru uz extern. Presate la rece, unele tipuri de semințe reprezintă sursa care stă la baza producerii de uleiuri. Prin realizarea corectă a procesului de obținere a uleiurilor din semințe, sunt păstrate toate proprietățile curative ale semințelor utilizate.

 

În acest sens, află în continuare de ce este recomandat să incluzi ulei de in în alimentația ta. Totodată, descoperă cum poți folosi acest produs minune pentru utilizare externă.

 

Consumul de ulei de in – beneficii pentru organism

 

Știai că semințele de in reprezintă o resursă sigură de acizi grași Omega-3 și Omega-6? Peștele marin și uleiul de pește sunt alimente din care ne putem asigura aceste resurse, însă spre deosebire de uleiul de in, acestea conțin și colesterol.

 

Lipsa acizilor grași din organism poate avea efecte negative, pe termen lung, asupra stării de sănătate. Acestea pot fi: constipație, pierderi de memorie, creșterea tensiunii arteriale și chiar apariția stărilor depresive.

 

Așadar, de ce să nu beneficiem de cantitatea totală de acizi grași prin consumul de alimente de origine vegetală, precum uleiul de in? Acesta poate asezona proaspetele salate și poate fi consumat alături de iaurt sau brânză de vaci. Este recomandat ca uleiul de in să nu fie folosit la gătit.

 

Concentrat de ulei de in sub forma de capsule Omega Essential

 

O altă variantă de luat în calcul este administrarea de suplimente alimentare, pe bază de omega. Capsulele de Omega Essential conțin chiar acizii grași polinesaturaţi Omega-3, Omega-6, Omega-9, extraşi din uleiul din seminţele de in. Acestea contribuie la buna funcționare a sistemului cardiovascular și a creierului.

 

Important de știut este și faptul că uleiul de in adăugat în alimentație reduce riscul de apariție a bolilor osoase, cum ar fi osteoporoza. Acest ulei este unul bogat în fibre și în lipide, așadar trebuie consumat cu prudență pentru a nu influența apariția kilogramelor în plus.

 

Referitor la modalitățile de utilizare a uleiului de in pentru uz extern, iată la ce tratamente este recomandat.

 

Ulei de in – beneficii în utilizarea externă

 

Uleiul de in a fost mereu utilizat pentru frumusețe, de mii de ani și până în prezent. Află că aceiași acizi grași, Omega 3 și Omega 6, au un impact deosebit și asupra pielii: o protejează de efectele apărute în urma expunerii la soare și reglează secreția de sebum.

 

Astfel, nivelul de hidratare al pielii este unul ridicat, riscul de apariție al iritațiilor este unul scăzut iar antioxidanții din componența uleiului de in au efect antimicrobacterial. În acest sens, uleiul de in este utilizat în tratarea acneei sau a ciupercilor.

 

Utilizat ca ulei de masaj sau combinat cu alte ingrediente naturale, uleiul de in este un ingredient preferat de cei care își îngrijesc pielea, tenul și părul cu produse naturale.

 

În concluzie, ai toate motivele să începi să consumi ulei de in. Impactul pe care acesta îl are asupra sănătății generale și a sănătății creierului este datorat faptului că reprezintă cea mai importantă sursă vegetală de acizi Omega, care ne mențin creierul sănătos.

 

Tu cât de des consumi sau folosești ulei de in?