Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Omega Essential

20-11-2019

Impactul consumului de acizi grași Omega 3 asupra organismului

 

Pentru o bună funcționare a organismului ai nevoie de mai multe elemente, iar acizii grași nesaturați Omega 3 se află în fruntea clasamentului. 

 

Trebuie să știi că organismul nostru nu poate produce acest tip de acizi, așa că singura soluție prin care își poate procura necesarul de Omega 3 este o alimentație sănătoasă completată de suplimente nutritive

 

Există două tipuri de acizi grași polinesaturați cum ar fi acizii grași Omega 3, cunoscuți și sub denumirea de alfa-linoleic, dar și Omega 6 sau acidul linolenic. În plus, sunt și acizi grași mononesaturați, așa cum este Omega 9, numit și acid oleic. Un raport echilibrat între aceste tipuri de acizi poate face minuni asupra organismului.

 

Beneficii Omega 3 pentru sănătate

 

Înainte de a te decide să-ți adaugi în alimentație mai multe surse naturale de Omega 3 este bine să știi punctual care sunt proprietățile terapeutice ale acestui acid gras. 

 

E important să știi că Omega 3 este de un real ajutor în următoarele situații:

1.      dacă suferi de cele mai cunoscute tulburări psihice ale secolului al XXI-lea, cum ar fi depresia sau anxietatea, consumul de alimente bogate în Omega 3 îți va ameliora starea și îți va reduce din agitație sau letargie, în funcție de caz;

2.      acizii grași Omega 3 nu sunt benefici doar în cazul anxietății și depresiei, ci ameliorează și stările confuze provocate de tulburarea bipolară, schizofrenie sau Alzheimer;

3.      dacă insomnia a ajuns o problemă frecventă în viața ta, consumul de Omega 3 te poate ajuta să o ameliorezi;

4.      dacă ai probleme cu vederea și simți cum acuitatea vizuală scade în eficiență, administrarea de Omega 3 îți ameliorează disconfortul ocular;

5.      Omega 3 te sprijină și în afecțiunile sistemului nervos cum ar fi cazurile de ADHD, autism sau paralizie cerebrală;

6.      reglarea trigliceridelor, a tensiunii arteriale și prevenirea accidentelor vasculare cerebrale intră tot în sfera de acțiune a acizilor grași Omega 3;

7.      dacă ai sistemul imunitar scăzut, atunci reglează aceast inconvenient prin consumul de Omega 3;

8.      dacă suferi de astm și alte boli respiratorii, Omega 3 anihilează inflamația provocată la nivelul căilor respiratorii;

9.      Omega 3 te scoate din impas și în cazul tulburărilor digestive, disconfortului creat de ficat sau a afecțiunilor pielii;

10. dacă ești în perioada de sarcină merită să consumi alimente bogate în Omega 3 pentru a fortifica sănătatea bebelușului tău și a-i asigura o dezvoltare normală.

 

Ține cont că doza ideală de Omega 3 pe zi este de 2 g.

 

Cum asigur necesarul de Omega 3 organismului?

 

Cea mai la îndemână soluție este să incluzi în meniul tău zilnic câteva alimente din care organismul tău îți poate extrage necesarul de Omega 3. Primul pe listă este peștele, dar și aici trebuie să fii atent la tipul de pește pe care îl alegi și la mediul în care acesta a crescut. O alegere bună este macroul, heringul, somonul, tonul, sardinele sau anșoa. 

 

Fii totuși precaut pentru că peștele oceanic conține destul de mult mercur. Așa că nu te baza în cura ta de Omega 3 doar pe carne albă. Îmbogățește această cură cu nuci, semințe de in, semințe de cânepă, semințe de chia. În plus, și gălbenușul de ou este o sursă bogată în Omega 3.

 

Trebuie să fii conștient că un astfel de meniu nu este un succes 100%. E necesar ca în compleatarea acestui meniu să consumi și suplimente alimentare pe bază de Omega 3. 

 

O alegere potrivită pentru sănătatea ta este Omega Essential care îmbină Omega 3 cu Omega 6 și Omega 9 într-un raport echilibrat. Acest sumpliment este ideal și pentru vegetarieni deoarece acizii grași nu sunt extrași din pește, ci din semințe de in. 

 

Semințele de in acționează și ele mai mult decât benefic asupra sănătății organismului:

  • previn apariția infarctului miocardic, a hipertensiunii arteriale și a accidentelor vasculare cerebrale;
  • previne cancerul mamar și cancerul la colon;
  • combate afecțiunile intestinale;
  • reglează greutatea corporală;
  • ameliorează afecțiunile apărute la nivelul globilor oculari;
  • ameliorează astmul bronșic;
  • ameliorează afecțiunile apărute la nivelul pielii.

 

Ținând cont de toate aceste efecte pozitive asupra sănătății, merită să încerci să îți îmbogățești alimentația și cu un supliment nutritiv pe bază de Omega 3.

 

Sperăm că toate aceste informații îți sunt de un real ajutor și îți urăm multă sănătate și un stil de viață prin care să te menții în formă.