Eden Line

Coş:


Total: 0,00 RON COMANDÃ

0

Cum sa ai mai mult calciu in organism

16-10-2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cum să aloci mai mult calciu organismului tău

 

 

Calciul este mineralul esențial de care oasele noastre au nevoie pentru a ne susține mobilitatea și greutatea corpului.

Știai că aproximativ 99% din cantitatea de calciu pe care o avem în organism este regăsită în oase și dinți? Restul de 1% este transportat de sânge la țesuturi pentru a participa la metabolismul fibrei miocardice, a celei musculare, a celulelor nervoase și totodată pentru transmiterea comenzilor prin nervi. Acest procent de 1% necesar de calciu este foarte important să fie asigurat din alimentație astfel încât cantitatea de calciu alocat oaselor să nu se diminueze.

 

 

Pentru mulți dintre noi, grija metabolismului sistemului osos nu este una primordială deoarece ne gândim că alte sisteme precum cel cardio-vascular sau muscular sunt mai importante. Însă, neasimilarea de calciu a organismului poate duce la afecțiuni grave ale sănătății, cum ar fi dezvoltarea osteoporozei.

 

Totodată, oasele care nu pot susține greutatea corporală sau activitățile zilnice cotidiene pot genera probleme grave de sănătate, precum: deformarea oaselor și a articulațiilor, fracturi și dureri permanente. Așadar, pentru a nu ajunge într-o astfel de situație, iată ce alimente bogate în calciu sunt recomandate pentru consum.

 

 

Alocare calciu în organism din alimente

 

 

Cu toții știm că trebuie să bem lapte sau produse lactate deoarece acestea sunt bogate în calciu, nu-i așa? Important este ca acestea să fie degresate sau să conțină o cantitate redusă de grăsimi. O comparație interesantă privind cantitatea de calciu din alimente poate fi următoarea: în busuioc se regăsesc nu mai puțin de 2100 mg% în timp ce în iaurtul natur se regăsesc 150 mg%.

 

 

Alimente care conțin un conținut ridicat de calciu sunt: busuiocul, pătrunjelul, menta uscată, cimbrișorul, parmezanul, cașcavalul, brânza șvaițer, alune, nuci, semințe de floarea soarelui, peștele de apă sărată, fasole, țelină, conopidă, ciuperci, tomate, lobodă, hrean. Acestea sunt câteva dintre alimentele din care poți aloca o cantitate semnificativă de calciu organismului tău.

 

 

Din păcate nu este suficient să mănânci alimente bogate în calciu deoarece acesta trebuie ajutat să fie asimilat de organismul nostru. Calciul rămâne în organism dacă ai suficientă vitamina D în corp. Trebuie doar să stai la soare pentru a-ți lua doza de vitamina D sau să consumi ulei de pește, ulei de măsline sau germeni de grâu și suplimentul Omega Essential. Totodată prezența magneziului și a siliciului în organism asigură o absorbţie eficientă de calciu în organism.

 

 

Pe lângă alimente, o alternativă bogată în calciu poate fi reprezentată de suplimentele naturale. Un astfel de produs este Locomotor Bioclacium ce are la bază L-aspartat de calciu, turmeric şi aloe vera. Această grupă de ingrediente este destinată menținerii sănătății oaselor și articulațiilor. Aspartatul de calciu extras din rădăcina de yam oferă o absorbţie a calciului de peste 90%.

 

 

Acum că ai văzut ce alimente bogate în calciu sunt recomandate pentru consum, află în continuare și ce poate contribui la pierderea calciului din organism.

 

 

Ce provoacă pierderea calciului din organism

 

 

Pierderile de calciu sunt semnalate de corpul nostru prin amețeli, înmuierea membrelor, lipsa puterii de concentrare sau chiar senzație de leșin. Ai simțit vreodată aceste simptome poate după ce ai băut prea multă cafea? Cofeina consumată în cantități mari are puterea de a „mânca” atât calciu din organism, până când se ajunge la astfel de semnale ce ne afectează sănătatea.

 

 

Pe lângă cofeina, delicioasa ciocolată duce la pierderea rapidă a calciului din organism. La fel și sucurile acidulate, alcoolul, sarea, carnea și produsele lactate bogate în proteine influențează nivelul de calciu asimilat de organism.

 

 

Noi îți dorim să ai un regim echilibrat de vitamine și minerale și să te bucuri de oase și articulații sănătoase în fiecare zi.

 

 

 

Designed by Kjpargeter